Your Best Story!

Witamy na forum serwera Your Best Story!

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-08-27 16:08:52

Czaro
Administrator
Dołączył: 2016-08-19
Liczba postów: 4
WindowsChrome 52.0.2743.116

WZÓR: Rekrutacja na moderatora

Witam z dniem dzisiejszym otwieram rekrutacje na moderatora!
WZÓR:

Imię
Wiek
Masz doswiadczenie z ową ranga ? :
Coś o sobie (min.2zdania) :
Dlaczego chcesz byc moderatorem? (min.2zdania):

POWODZENIA!

Wiadomość dodana po 20 h 14 min 48 s:
WKLEJAM ZA: Wercio!
Imię Mateusz
Wiek 16
Masz doswiadczenie z ową ranga ? : Tak mam doświadczenie o owej randze.
Coś o sobie (min.2zdania) : Hej mam na imię Mateusz mam 16 lat. Jestem zawodowym pływakiem lubię grać w piłkę ręczną oraz nożną. Gram w MTA od 5 lat. Kiedyś pomagałem różnym serwerom się rozwijać ale teraz już rzadko. Razem z ekipą z treningów wyjeżdżamy na zawody zawsze zdobywam od 3 do 1 miejsca [dblpt]D Byłem kiedyś moderatorem na 4LIFE oraz na SpinLife. Jestem bardzo miłą oraz kulturalną osobą.
Dlaczego chcesz byc moderatorem? (min.2zdania): Ponieważ mam doświadczenie jako Moderator oraz chcę pomagać graczą. Oraz też lubię bardzo ten serwer i też przez to chcę być moderatorem.

Offline

#2 2016-08-28 12:23:56

Maciorrr
Użytkownik
Dołączył: 2016-08-28
Liczba postów: 1
WindowsChrome 52.0.2743.116

Odp: WZÓR: Rekrutacja na moderatora

Maciek
11
Mam doświadczenie bo byłem na serwersze kolegi również moderatorem.
Lubie grać w gry często gram w MTA.Będe pomagał graczą jeżeli napiszą raport lub na pm.
Chcę być moderatorem,dlatego,że lubie pomagać.
Lubie MTA noi poprostu chciałbym być Moderatorem [dblpt])

Offline

#3 2016-08-28 12:24:34

Suchy
Użytkownik
Dołączył: 2016-08-28
Liczba postów: 1
Windows 8Firefox 47.0

Odp: WZÓR: Rekrutacja na moderatora

Imię : Adrian
Wiek : 13
Masz Doswiadczenie z nową rangą : Tak Byłem Moderatorem u Brata na serwerze [dblpt]P
Coś o sobie : Interesuje się motoryzacją . Lubie Grać w Gry Komputerowe np.gta,mta,ets i inne